Ei syytä huoleen,

ei mitään vaarallista

menee ohi

aikanaan

sattuuhan se mutta

älä pelkää

niitä on kaikilla

joskus

niitä

kutsutaan muistoiksi

 

 

Omistettu yhden ihmisen parhaan ystävän muistolle.